PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | 65 | 05 |

Tytuł artykułu

Słone i pikantne przekąski na rynkach Polski i świata

Warianty tytułu

EN
Salty and spicy snacks on Polish and World market

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
Zamiłowanie Polaków do słonych i pikantnych przekąsek ciągle rośnie. Chipsy ziemniaczane, paluszki, chrupki oraz krakersy mają wielu zwolenników. Rynek ten wciąż jest w fazie zmian, co wiąże się ze zmieniającym się stylem życia polskich konsumentów. W 1996 r. najchętniej sięgano po słone paluszki, a od 1998 r. po chipsy ziemniaczane i tak zostało do dziś. Obecnie na sklepowych półkach każdy znajdzie coś dla siebie zarówno pod względem smaku, rodzaju, opakowania, jak i gramatury produktu.
EN
The Poles'passion to salty and spicy snack is incessantly increasing. Potato chips, sticks, crunchy and crackers have many followers and loyal customers. This market is still undergoing changes, which is, to a large extent, associated with the changing lifestyle of Polish consumers. In 1996, one eagerly reached for the salt sticks and since 1998, it included potato chips and so it has remained until today. Currently, everybody may find something for himself on the shop shelves, both in terms of taste, type, packaging or product weight.

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Rocznik

Tom

65

Numer

05

Opis fizyczny

s.47-50,rys.,wykr.

Twórcy

  • Wydział Nauk o Żywności i Rybactwa, Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, Szczecin
autor

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.dl-catalog-2bc89220-4f5f-449a-ad68-33e0aae4c91f
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.