PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2017 | 17[66] |
Tytuł artykułu

W poszukiwaniu wiarygodnych metod pomiaru skuteczności budowania marek miast

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
EN
In search of reliable methods of assessing the effectiveness of place branding activities undertaken by cities
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
EN
Słowa kluczowe
PL
Twórcy
autor
  • Zakład Ekonomiki i Finansów Samorządu Terytorialnego, Uniwersytet w Białymstoku, ul.Warszawska 63, 15-062 Białystok
autor
  • Uniwersytet Łódzki, ul.Narutowicza 59a, 90-131 Łódź
autor
  • Katedra Handlu i Marketingu Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, al.Niepodległości 10, 61-875 Poznań
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-c4308cbe-1157-4156-910c-803f1ef43baf
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.