Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
PL
EN
BibTeX
PN-ISO 690:2012
Chicago
Chicago (Autor-Data)
Harvard
ACS
ACS (bez tytułu art.)
IEEE
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Artykuł - szczegóły
Narzędzia
PL
EN
BibTeX
PN-ISO 690:2012
Chicago
Chicago (Autor-Data)
Harvard
ACS
ACS (bez tytułu art.)
IEEE
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing
2017
|
17[66]
|
Tytuł artykułu
W poszukiwaniu wiarygodnych metod pomiaru skuteczności budowania marek miast
Autorzy
Augustyn A.
,
Herezniak M.
,
Florek M.
Treść / Zawartość
Pełne teksty:
Pobierz
Warianty tytułu
EN
In search of reliable methods of assessing the effectiveness of place branding activities undertaken by cities
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
EN
Słowa kluczowe
Wydawca
-
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing
Rocznik
2017
Numer
17[66]
Opis fizyczny
s.25-45,rys.,tab.,bibliogr.
Twórcy
autor
Augustyn A.
Zakład Ekonomiki i Finansów Samorządu Terytorialnego, Uniwersytet w Białymstoku, ul.Warszawska 63, 15-062 Białystok
autor
Herezniak M.
Uniwersytet Łódzki, ul.Narutowicza 59a, 90-131 Łódź
autor
Florek M.
Katedra Handlu i Marketingu Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, al.Niepodległości 10, 61-875 Poznań
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
DOI
10.22630/PEFIM.2017.17.66.2
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-c4308cbe-1157-4156-910c-803f1ef43baf
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.