PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2015 | 22 | 08 |
Tytuł artykułu

Rola działań reklamowych w przedsiębiorstwach na tle zmian zachodzących na polskim rynku reklamy - wybrane zagadnienia

Autorzy
Warianty tytułu
EN
The role of advertisement in companies in frames of changes on the Polish advertisement market - selected issues
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
EN
Słowa kluczowe
Wydawca
-
Czasopismo
Rocznik
Tom
22
Numer
08
Opis fizyczny
s.127-138,rys.,tab.,wykr.,bibliogr.
Twórcy
autor
  • Zakład Zarządzania Marketingiem, Katedra Marketingu, Wydział Zarządzania, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Kraków
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-b9067e98-25a1-4be4-9834-185cce2e81d5
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.