PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

2015 | 22 | 08 |

Tytuł artykułu

Rola działań reklamowych w przedsiębiorstwach na tle zmian zachodzących na polskim rynku reklamy - wybrane zagadnienia

Autorzy

Warianty tytułu

EN
The role of advertisement in companies in frames of changes on the Polish advertisement market - selected issues

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
EN

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Tom

22

Numer

08

Opis fizyczny

s.127-138,rys.,tab.,wykr.,bibliogr.

Twórcy

autor
  • Zakład Zarządzania Marketingiem, Katedra Marketingu, Wydział Zarządzania, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Kraków

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-b9067e98-25a1-4be4-9834-185cce2e81d5
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.