PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | 49 | 01 |

Tytuł artykułu

Segmentacja konsumentow na rynku napojow bezalkoholowych [na przykladzie mieszkancow Poznania]

Autorzy

Warianty tytułu

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
Rynek napojów bezalkoholowych w Polsce cechuje się dużą dynamiką wzrostu spożycia. Jednak preferencje w zakresie wyboru różnych typów napojów są zróżnicowane. Segmentacja konsumentów pozwala na skierowanie przez producentów działań marketingowych do właściwej grupy. W każdym z segmentów w spożyciu dominuje inna grupa napojów; a przynależność do danego segmentu zdeterminowana jest takimi zmiennymi społeczno-demograficznymi jak: wiek, wykształcenie, dochody.
EN
The Polish market of non alcoholic beverages is characteristic of a big dynamic of consumption. But preferences related to choose of various types of beverages are differentiated. Segmentation of consumers is allowed to concern marketing activities of producers for proper group of consumers. In the each of segments in consumption different group of beverages dominate and attachment to proper segment is determinate by some social and demographic features, like age, education and income.

Wydawca

-

Rocznik

Tom

49

Numer

01

Opis fizyczny

s.21-22,rys.,wykr.,bibliogr.

Twórcy

autor
  • Akademia Rolnicza, Poznan
autor

Bibliografia

  • [1] Przybyłowski K., Hartley S., Meriin R., Rudelius W.: 1998. Marketing, Dom Wydawniczy ABC. Warszawa, s. 220.
  • [2] Sagan A.: 1998. Badania Marketingowe. Wyd. AE w Krakowie, s. 161.
  • [3] Sudmnn S.: 1976. Applied Sampling. Orlando Academics, s. 87.
  • [4] Szczepaniak I., Wigier M.: 2001. Rozwój rynku napojów bezalkoholowych w Polsce w aspekcie integracji z UE. Przemysł Spożywczy nr 4, s. 40-42, nr 5, s. 38-40.
  • [5] Walesiak M:. 1996. Metody analizy danych marketingowych. Wydawnictwo Naukowe PWN. Warszawa, s. 38.

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-article-6a9ce609-7610-4fa3-b55a-019e70470dfb
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.