PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

1999 | 44 | 05 |

Tytuł artykułu

Analiza wplywu opakowania na ocene jakosci produktu

Autorzy

Warianty tytułu

EN
Analysis of the packaging influence on the product quality assessment

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
Badania udowodniły wpływ poszczególnych cech jakości opakowania na końcowy wynik oceny sensorycznej zawartego w nim produktu. Ten sposób oddziaływania wyglądu zewnętrznego opakowania na ocenę wartości zintegrowanego produktu nazwano „efektem opakowania”.
EN
Tests have proved the influence of particular quality characteristics of a package upon the result of the sensory evaluation of the product contained in this package. This manner in which the package external appearance affects the evaluation of the integrated product value has been called „packaging effect."

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Tom

44

Numer

05

Opis fizyczny

s.6-7,tab.,bibliogr.

Twórcy

autor
  • Katedra Towaroznawstwa Żywności, Akademia Ekonomiczna, ul.Rakowicka 27, 31-510 Kraków
autor
  • Katedra Opakowalnictwa Towarów, Akademia Ekonomiczna, 31-510 Kraków

Bibliografia

  • [1] Baryłko-Pikielna N.: Zarys analizy sensorycznej żywności. WNT, Warszawa 1975.
  • [2] Cichoń M.: Opakowanie w towaroznawstwie, marketingu i ekologii. Zakład Narodowy im. Ossolińskich „Ossolineum” Wrocław-Warszawa-Kraków, 1996.
  • [3] Cichoń Z, Ucherek M.: Estimation of fruit juices packagings in marketing researches. Proceedings of the 5th International Commodity Science Conference: „Quality for European Integration” University of Economics Poznań. Poland, September 19-21,1996, 305-308.
  • [4] Köster E.P.: Factors affecting consumer acceptance of food. Proceedings of ESN Seminar: „Sensory Quality and Consumer Acceptance of Food”. Warsaw, Poland, June 20-22, 1996, s. 88-90.
  • [5] Kubiak K., Rembowski E.: Badania marketingowe popytu na soki i napoje owocowe i warzywne. „Przemysł Fermentacyjny i Owocowo-Warzywny” 1998, nr 2, s. 50-51.
  • [6] Mruk M., Rutkowski J.: Strategia produktu. PWE, Warszawa 1994.
  • [7] The Wiley Encyklopedia of Packaging Technology. A. Brody, K. Marsh, J. Wiley and Sons. New York-Toronto, 1997.

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-article-3d16b440-0c89-41ff-b070-460680e4d1eb
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.