PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2018 | 17 | 1 |
Tytuł artykułu

Social networking sites as a channel for delivering information about durable products and its impact on purchasing decisions

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
PL
Serwisy społecznościowe jako kanał przekazywania informacji o produktach trwałych i ich wpływ na decyzje zakupowe
Języki publikacji
EN
Abstrakty
EN
PL
Słowa kluczowe
Wydawca
-
Rocznik
Tom
17
Numer
1
Opis fizyczny
p.5-11,ref.
Twórcy
  • Poznan University of Economics and Business, Poznan, Poland
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-a5be6952-eb31-4975-9cf9-1222ce0b8a26
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.