PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2018 | 17 | 1 |

Tytuł artykułu

Social networking sites as a channel for delivering information about durable products and its impact on purchasing decisions

Treść / Zawartość

Warianty tytułu

PL
Serwisy społecznościowe jako kanał przekazywania informacji o produktach trwałych i ich wpływ na decyzje zakupowe

Języki publikacji

EN

Abstrakty

EN
PL

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Rocznik

Tom

17

Numer

1

Opis fizyczny

p.5-11,ref.

Twórcy

  • Poznan University of Economics and Business, Poznan, Poland

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-a5be6952-eb31-4975-9cf9-1222ce0b8a26
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.