PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
1999 | 06 | 04 |
Tytuł artykułu

Antropologiczne podejscia w badaniach marketingowych - cz. 2

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wydawca
-
Czasopismo
Rocznik
Tom
06
Numer
04
Opis fizyczny
s.2-7,rys.
Twórcy
autor
  • Katedra Analizy Rynku i Badań Marketingowych, Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Kraków
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-66255eab-1667-4134-9ba8-1987a30811fd
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.