PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

1999 | 06 | 04 |

Tytuł artykułu

Antropologiczne podejscia w badaniach marketingowych - cz. 2

Autorzy

Warianty tytułu

Języki publikacji

PL

Abstrakty

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Tom

06

Numer

04

Opis fizyczny

s.2-7,rys.

Twórcy

autor
  • Katedra Analizy Rynku i Badań Marketingowych, Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Kraków

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-66255eab-1667-4134-9ba8-1987a30811fd
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.