Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej Warszawie, Warszawa
Bibliografia
[1] A. Kalinowska, A, Batorczak, Uczelnie wyższe wobec wyzwań celów zrównoważonego rozwoju, Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej 2017, seria: Organizacja i Zarządzanie z. 104, nr kol. 1979 s. 281 -290.
[2], Z. Kędzia, Prawo człowieka do integralności, Ruch Prawniczy, Ekonomiczny i Socjologiczny, rok LI, z. 3/1989, s. 18.
[3] L.Tuszyńska, Pedagogika zrównoważonego rozwoju z przyrodą w tle, Wyd. Adam Marszałek, Toruń 2018 (w druku).
[4] L.Tuszyńska, A.Korwin-Szymanowska, Edukacja środowiskowa w kształceniu nauczycieli. Perspektywa empiryczna, Warszawa 2015.
[5] Raport z analizy badań świadomości, postaw i zachowań ekologicznych Polaków przeprowadzonych w Polsce w latach 2009-2015, Analiza TNS Polska dla Ministerstwa Środowiska.
[6] Rozporządzenie MEN z 14 lutego 2017 r. w sprawie podstawy programowej, Załącznik 2: Podstawa programowa kształcenia ogólnego dla szkoły podstawowej.
[7] Rozporządzenia MNiSW z 17 stycznia 2012 r. w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu nauczyciela.
[8] Rozporządzenie MEN z 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli.