PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2016 | 23 | 10 |
Tytuł artykułu

Znaczenie instrumentów marketing terytorialnego w procesie rozwoju regionu na przykładzie miasta i gminy Kielce

Warianty tytułu
EN
The importance of the instruments of territorial marketing in the process of development of the region on the example of city and village Kielce
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
EN
Słowa kluczowe
Wydawca
-
Czasopismo
Rocznik
Tom
23
Numer
10
Opis fizyczny
s.177-191,rys.,bibliogr.
Twórcy
autor
  • Wydział Nauk Ekonomicznych, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Warszawa
autor
  • Wydział Nauk Ekonomicznych, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Warszawa
Bibliografia
Uwagi
PL
Artykuł na płycie CD
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-49c3ba01-2cfd-404c-8741-94e0340b794e
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.