PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

2016 | 23 | 10 |

Tytuł artykułu

Znaczenie instrumentów marketing terytorialnego w procesie rozwoju regionu na przykładzie miasta i gminy Kielce

Warianty tytułu

EN
The importance of the instruments of territorial marketing in the process of development of the region on the example of city and village Kielce

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
EN

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Tom

23

Numer

10

Opis fizyczny

s.177-191,rys.,bibliogr.

Twórcy

autor
  • Wydział Nauk Ekonomicznych, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Warszawa
autor
  • Wydział Nauk Ekonomicznych, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Warszawa

Bibliografia

Uwagi

PL
Artykuł na płycie CD

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-49c3ba01-2cfd-404c-8741-94e0340b794e
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.