PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2017 | 24 | 09 |
Tytuł artykułu

Wpływ narzędzi marketingu przedsiębiorstw międzynarodowych na kulturę narodową - próba konceptualizacji badań

Autorzy
Warianty tytułu
EN
The impact of marketing tools of international companies on national culture - conceptualization of a research design
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
EN
Słowa kluczowe
PL
Wydawca
-
Czasopismo
Rocznik
Tom
24
Numer
09
Opis fizyczny
s.443-449,rys.,bibliogr.
Twórcy
autor
  • Katedra Marketingu, Wydział Zarządzania, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Kraków
Bibliografia
Uwagi
PL
Artykuł na płycie CD
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-2c9be69b-d41c-447e-bae9-bbbfc6122549
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.