PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

2017 | 24 | 09 |

Tytuł artykułu

Wpływ narzędzi marketingu przedsiębiorstw międzynarodowych na kulturę narodową - próba konceptualizacji badań

Autorzy

Warianty tytułu

EN
The impact of marketing tools of international companies on national culture - conceptualization of a research design

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
EN

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Tom

24

Numer

09

Opis fizyczny

s.443-449,rys.,bibliogr.

Twórcy

autor
  • Katedra Marketingu, Wydział Zarządzania, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Kraków

Bibliografia

Uwagi

PL
Artykuł na płycie CD

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-2c9be69b-d41c-447e-bae9-bbbfc6122549
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.