PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2015 | 2[36] |
Tytuł artykułu

Instrumenty wspomagające aktywną sprzedaż stosowane w spółce gospodarki żywnościowej – studium przypadku

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
EN
Instruments used to support active sales in the company of food economy – a case study
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
EN
Wydawca
-
Rocznik
Numer
Opis fizyczny
s.283-289,rys.,tab.,bibliogr.
Twórcy
  • Zakład Ekonomiki i Organizacji Rolnictwa, Uniwersytet Rolniczy im.Hugona Kołłątaja w Krakowie, Al.Mickiewicza 21, 31-120 Kraków
autor
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Oświęcimiu, Oświęcim
Bibliografia
  • Janeczek, U. (2013). Strategie komunikacji marketingowej przedsiębiorstw działających na rynkach zagranicznych. Stud. Ekon. Zesz. Nauk. Wydz. Uniw. Ekon. Katow., 22–41.
  • Kramer, J. (2013). System informacji i komunikacji marketingowej wobec wyzwań gospodarki opartej na wiedzy i mądrości. Stud. Ekon. Zesz. Nauk. Wydz. Uniw. Ekon. Katow., 9–21.
  • Nowicki, P., Sikora, T. (2010). Czynniki kształtujące satysfakcję klienta oraz korzyści z pomiaru satysfakcji klienta w procesie doskonalenia jakości. W: T. Sikora (red.). Zarządzanie jakością – doskonalenie organizacji (t. 1, s. 202–213). Kraków: Wyd. Nauk. PTTŻ.
  • Rojek, D. (2011). Marketing i logistyka – razem skuteczni. Zesz. Nauk. Uniw. Przyr. Hum. Siedl. Ser. Adm. Zarz., 90, 111–117.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-2b1c3998-96d1-4996-9fa4-571102614a7d
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.