Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Oświęcimiu, Oświęcim
Bibliografia
Janeczek, U. (2013). Strategie komunikacji marketingowej przedsiębiorstw działających na rynkach zagranicznych. Stud. Ekon. Zesz. Nauk. Wydz. Uniw. Ekon. Katow., 22–41.
Kramer, J. (2013). System informacji i komunikacji marketingowej wobec wyzwań gospodarki opartej na wiedzy i mądrości. Stud. Ekon. Zesz. Nauk. Wydz. Uniw. Ekon. Katow., 9–21.
Nowicki, P., Sikora, T. (2010). Czynniki kształtujące satysfakcję klienta oraz korzyści z pomiaru satysfakcji klienta w procesie doskonalenia jakości. W: T. Sikora (red.). Zarządzanie jakością – doskonalenie organizacji (t. 1, s. 202–213). Kraków: Wyd. Nauk. PTTŻ.
Rojek, D. (2011). Marketing i logistyka – razem skuteczni. Zesz. Nauk. Uniw. Przyr. Hum. Siedl. Ser. Adm. Zarz., 90, 111–117.