Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
PL
EN
BibTeX
PN-ISO 690:2012
Chicago
Chicago (Autor-Data)
Harvard
ACS
ACS (bez tytułu art.)
IEEE
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Artykuł - szczegóły
Narzędzia
PL
EN
BibTeX
PN-ISO 690:2012
Chicago
Chicago (Autor-Data)
Harvard
ACS
ACS (bez tytułu art.)
IEEE
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Handel Wewnętrzny
2018
|
64
|
1
|
Tytuł artykułu
Telewizyjne programy kulinarne a zachowania konsumentów na rynku usług gastronomicznych - model koncepcyjny
Autorzy
Jaciow M.
,
Wolny R.
Warianty tytułu
EN
TV cooking programmes and consumer behaviour in the market for catering services - a conceptual model
RU
Televizionnye kulinarnye programmy i povedenie potrebitelejj na rynke uslug obshchestvennogo pitanija - konceptual'naja model'
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
EN
RU
Słowa kluczowe
Wydawca
-
Czasopismo
Handel Wewnętrzny
Rocznik
2018
Tom
64
Numer
1
Opis fizyczny
s.35-45,rys.,tab.,bibliogr.
Twórcy
autor
Jaciow M.
Katedra Rynku i Konsumpcji, Wydział Ekonomii, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, ul.1 Maja 50, 40-287 Katowice
autor
Wolny R.
Katedra Rynku i Konsumpcji, Wydział Ekonomii, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, ul.1 Maja 50, 40-287 Katowice
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-1d23d224-58fc-4d26-aecc-d1b2e751ab0d
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.