PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2018 | 64 | 1 |
Tytuł artykułu

Telewizyjne programy kulinarne a zachowania konsumentów na rynku usług gastronomicznych - model koncepcyjny

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
EN
TV cooking programmes and consumer behaviour in the market for catering services - a conceptual model
RU
Televizionnye kulinarnye programmy i povedenie potrebitelejj na rynke uslug obshchestvennogo pitanija - konceptual'naja model'
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
EN
RU
Słowa kluczowe
Wydawca
-
Czasopismo
Rocznik
Tom
64
Numer
1
Opis fizyczny
s.35-45,rys.,tab.,bibliogr.
Twórcy
autor
  • Katedra Rynku i Konsumpcji, Wydział Ekonomii, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, ul.1 Maja 50, 40-287 Katowice
autor
  • Katedra Rynku i Konsumpcji, Wydział Ekonomii, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, ul.1 Maja 50, 40-287 Katowice
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-1d23d224-58fc-4d26-aecc-d1b2e751ab0d
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.