PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

2018 | 64 | 1 |

Tytuł artykułu

Telewizyjne programy kulinarne a zachowania konsumentów na rynku usług gastronomicznych - model koncepcyjny

Autorzy

Warianty tytułu

EN
TV cooking programmes and consumer behaviour in the market for catering services - a conceptual model
RU
Televizionnye kulinarnye programmy i povedenie potrebitelejj na rynke uslug obshchestvennogo pitanija - konceptual'naja model'

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
EN
RU

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Tom

64

Numer

1

Opis fizyczny

s.35-45,rys.,tab.,bibliogr.

Twórcy

autor
  • Katedra Rynku i Konsumpcji, Wydział Ekonomii, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, ul.1 Maja 50, 40-287 Katowice
autor
  • Katedra Rynku i Konsumpcji, Wydział Ekonomii, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, ul.1 Maja 50, 40-287 Katowice

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-1d23d224-58fc-4d26-aecc-d1b2e751ab0d
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.