PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2016 | 23 | 12 |
Tytuł artykułu

The entrepreneurial marketing orientation of International New Ventures: conceptual model and research framework

Autorzy
Warianty tytułu
PL
Marketing przedsiębiorców w firmach wcześnie umiędzynarodowionych - koncepcja i propozycje pomiaru
Języki publikacji
EN
Abstrakty
EN
PL
Wydawca
-
Czasopismo
Rocznik
Tom
23
Numer
12
Opis fizyczny
p.11-18,ref.
Twórcy
autor
  • Institute of International Management and Marketing, Warsaw School of Economics, Warsaw, Poland
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-121ebb82-f39d-4b58-9dbc-33ae47e3042a
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.