PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

2016 | 23 | 12 |

Tytuł artykułu

The entrepreneurial marketing orientation of International New Ventures: conceptual model and research framework

Autorzy

Warianty tytułu

PL
Marketing przedsiębiorców w firmach wcześnie umiędzynarodowionych - koncepcja i propozycje pomiaru

Języki publikacji

EN

Abstrakty

EN
PL

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Tom

23

Numer

12

Opis fizyczny

p.11-18,ref.

Twórcy

autor
  • Institute of International Management and Marketing, Warsaw School of Economics, Warsaw, Poland

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-121ebb82-f39d-4b58-9dbc-33ae47e3042a
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.