PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2017 | 118 |
Tytuł artykułu

Znajomość i zaufanie wobec certyfikatów zrównoważonej konsumpcji a idea społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw w perspektywie młodych konsumentów

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
EN
Knowledge and confidence in sustainable production certificates and the idea of corporate social responsibility from the point of view of young consumers
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
EN
Słowa kluczowe
Twórcy
autor
  • Zakład Rynku Usług, Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur w Warszawie, Warszawa
autor
  • Zakład Rynku Usług, Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur w Warszawie, Warszawa
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-08da13d9-9e00-44ed-9e6a-52a2686decab
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.