PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2017 | 118 |

Tytuł artykułu

Znajomość i zaufanie wobec certyfikatów zrównoważonej konsumpcji a idea społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw w perspektywie młodych konsumentów

Treść / Zawartość

Warianty tytułu

EN
Knowledge and confidence in sustainable production certificates and the idea of corporate social responsibility from the point of view of young consumers

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
EN

Słowa kluczowe

Twórcy

autor
  • Zakład Rynku Usług, Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur w Warszawie, Warszawa
autor
  • Zakład Rynku Usług, Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur w Warszawie, Warszawa

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-08da13d9-9e00-44ed-9e6a-52a2686decab
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.