PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2015 | 61 | 1 |
Tytuł artykułu

Style podejmowania decyzji zakupowych przez młodych konsumentów w Polsce w świetle badań własnych

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
EN
Styles of making purchasing decisions by young consumers in Poland in the light of author’s own surveys
RU
Stili prinjatija reshenijj o pokupke molodymi potrebiteljami v Pol’she v svete sobstvennykh issledovanijj
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
EN
RU
Słowa kluczowe
Wydawca
-
Czasopismo
Rocznik
Tom
61
Numer
1
Opis fizyczny
s.50-59,tab.,bibliogr.
Twórcy
  • Instytut Ekonomii, Finansów i Zarządzania, Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej, Uniwersytet Jagielloński w Krakowie, ul.Prof.Stanislawa Łojasiewicza 4, 30-348 Kraków
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-060f3541-a115-4f8e-9fb4-c654c7087afb
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.