PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2013 | 20 | 09 |
Tytuł artykułu

Problemy zarządzania relacjami w kanałach dystrybucji przemysłu odzieżowego

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
EN
The relationship management problems in distribution channels of clothing industry
Języki publikacji
PL
Abstrakty
EN
The relationships between the participants of distribution channels may be positive or negative. The proper relationships management in the field ofB2B, can not only minimize the risk of arising problematic situations, but it can also achieve synergy effects from the cooperation in the distribution channel. However, taking steps to shape the relationship between the participants of the distribution network may create many problems. In the article there are presented some problems in the relationship management of distribution channels, supported by the results of empirical studies conducted on a representative group of the clothing industry enterprises.
Wydawca
-
Czasopismo
Rocznik
Tom
20
Numer
09
Opis fizyczny
s.33-40,rys.
Twórcy
autor
  • Instytut Logistyki i Zarządzania Międzynarodowego, Politechnika Częstochowska, Częstochowa
  • Katedra Finansów, Bankowości Rachunkowości Zarządczej, Politechnika Częstochowska, Częstochowa
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-03cf1345-9aa0-4cfa-828e-06dc7a8d8e66
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.