PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

2013 | 20 | 09 |

Tytuł artykułu

Problemy zarządzania relacjami w kanałach dystrybucji przemysłu odzieżowego

Warianty tytułu

EN
The relationship management problems in distribution channels of clothing industry

Języki publikacji

PL

Abstrakty

EN
The relationships between the participants of distribution channels may be positive or negative. The proper relationships management in the field ofB2B, can not only minimize the risk of arising problematic situations, but it can also achieve synergy effects from the cooperation in the distribution channel. However, taking steps to shape the relationship between the participants of the distribution network may create many problems. In the article there are presented some problems in the relationship management of distribution channels, supported by the results of empirical studies conducted on a representative group of the clothing industry enterprises.

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Tom

20

Numer

09

Opis fizyczny

s.33-40,rys.

Twórcy

autor
  • Instytut Logistyki i Zarządzania Międzynarodowego, Politechnika Częstochowska, Częstochowa
  • Katedra Finansów, Bankowości Rachunkowości Zarządczej, Politechnika Częstochowska, Częstochowa

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-03cf1345-9aa0-4cfa-828e-06dc7a8d8e66
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.