Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Handel Wewnętrzny
Rocznik
2002
Tom
48
Numer
2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
2
artykuł:
Osrodki handlowe jako obszar zarzadzania
(
Maleszyk E.
), s. 1-9
artykuł:
Struktura wydatkow na reklame w krajach europejskich jako podstawa prognozowania kierunkow rozwoju polskiego rynku reklamy
(
Nowacki R.
), s. 9-15
artykuł:
Relacje miedzy partnerami handlowymi na rynku artykulow zywnosciowych
(
Klosiewicz-Gorecka U.
), s. 15-22
artykuł:
Polityka wspolpracy transgranicznej na polskich pograniczach zachodnich
(
Mindur M.
), s. 23-29
artykuł:
Uwarunkowania i bariery podejmowania procesow inwestycyjnych przez polskie przedsiebiorstwa handlowe
(
Mielczarek A.
), s. 30-34
artykuł:
Pracujacy i zatrudnieni oraz wynagrodzenia w handlu w latach 1996-2000
(
Nowacka B.
), s. 34-39
artykuł:
Dochody oraz wydatki gospodarstw domowych z osobami bezrobotnymi w latach 90. w swietle badan statystycznych
(
Zalega T.
), s. 39-46
artykuł:
Popyt wiejskich gospodarstw domowych na artykuly zywnosciowe a rozwoj sieci handlowej na wsi
(
Filip P.
,
Grzebyk M.
), s. 46-51
artykuł:
Uslugi w Unii Europejskiej
(
Klosinski K.
), s. 52-55
artykuł:
Regulacje prawne powstawania wielkopowierzchniowych obiektow handlowych w wybranych krajach europejskich i w Japonii
(
Rakowski J.
), s. 56-62
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.