Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Problemy Jakości
Rocznik
2005
Tom
37
Numer
08
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
08
artykuł:
Planowany rozwoj polskiej gospodarki w najblizszych latach
(
Tkaczyk S.
), s. 5-7
artykuł:
Zaangazowanie pracownikow - brakujacy element wdrazania systemow zarzadzania bezpieczenstwem i higiena pracy w przedsiebiorstwach
(
Podgorski D.
), s. 9-15
artykuł:
Proces kreowania i utrwalania wizerunku firmy jako pracodawcy
(
Baruk A. I.
), s. 16-19
artykuł:
Regulacje prawne w Unii Europejskiej w zakresie jakosci uslug w ochronie zdrowia
(
Fajczak-Kowalska A.
), s. 20-22
artykuł:
Standardy jakosci o szczegolnym znaczeniu dla przemyslu motoryzacyjnego
(
Szymula M.
), s. 23-26
artykuł:
Europejska przestrzen szkolnictwa wyzszego. Wnioski dotyczace jakosci ksztalcenia
(
Baginski J.
), s. 31-33
artykuł:
Mity w zarzadzaniu jakoscia
(
Bugdol M.
), s. 36-38
artykuł:
Newralgiczne obszary systemu zarzadzania jakoscia. Dzialania zapobiegawcze i korygujace oraz cele i wskazniki polityki jakosci [Cz.1]
(
Dietrich A.
), s. 39-41
artykuł:
EFQM. 4. Uczenie sie modelu EFQM
(
Buchacz T.
), s. 42-44
artykuł:
Metody badania satysfakcji klienta
(
Rogala P.
), s. 47-50
artykuł:
Wskazniki ksztaltujace jakosc uslug pocztowych
(
Skotnicka B.
), s. 51-53
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.