Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2011
Tom
18
Numer
07
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
07
artykuł:
Stymulatory rozwoju małych przedsiębiorstw w okresie chwiejnego rozwoju gospodarczego
(
Klosiewicz-Gorecka U.
)
artykuł:
Segmentacja europejskich konsumentów według teorii stylu życia
(
Komor M.
)
artykuł:
Skojarzenia z kategorią produktu jako podstawa personifikacja marki
(
Razmus W.
,
Gorbaniuk O. O.
)
artykuł:
Czy można skutecznie zarządzać reputacją firmy?
(
Szwajca D.
)
artykuł:
Korzyści oczekiwane przez klientów w ramach rozwoju relacji business-to-business
(
Leszczynski G.
)
artykuł:
Pomiar najlepszych praktyk marketingowych
(
Zarzycka A. M.
,
Sagan M.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.