PL
Specyfiką kanałów marketingowych na rynku produktów mięsnych jest duża różnorodność podmiotów biorących udział w obrocie towarowym. Różnorodność ta odnosi się zarówno do wielkości podmiotów, ich form własności i prawnych działania. W warunkach nasilającej się konkurencji, kluczowym staje się zaprojektowanie odpowiednich dla firmy kanałów dystrybucji. Przedsiębiorstwa sektora mięsnego korzystają zwykle z kilku rodzajów kanałów dystrybucji, przy czym zasadnicze znaczenie w sprzedaży mają jeden lub dwa. Producenci z branży przetwórstwa mięsa najczęściej dysponują własnymi sklepami firmowymi i własnymi hurtowniami.
EN
Marketing canals specifics on the meat products market is big variety of subjects taking part in goods transactions. That variety refers both to subjects largeness, their property forms and law activity forms. In the conditions of growing competition, the main issue is to Project ofproper distribution canals for companies. Meat sector enterprises usually use different kinds of distribution canals and one or two of them hale the general importance in sale. The meat sector producers most often dispose their own firm shops and wholesale.