Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Biuletyn PAN. Komitet Przestrzennego Zagospodarowania Kraju
Rocznik
2007
Tom
---
Numer
235
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
235
artykuł:
Specjalizacja jako potencjalne źródło przewagi konkurencyjnej parku naukowo-technologicznego
(
Rudolf W.
)
artykuł:
Reklama nowych technologii na rynkach przemysłowych
(
Pabian A.
)
artykuł:
Bariera demograficzna w marketingu nowych technologii
(
Goczek L.
)
artykuł:
Podejście product ecodesign w marketingu nowoczesnych technologii
(
Urbaniak M.
)
artykuł:
Wykorzystanie marketingu terytorialnego w rozwoju innowacyjności na wsi
(
Zrobek J.
)
artykuł:
Analiza sytuacji jako podstawa realizacji marketingowej koncepcji zarządzania regionem
(
Kauf S.
)
artykuł:
Tradycyjne branże a możliwości rozwoju regionalnego opartego na wiedzy. Współpraca publiczno-prywatna
(
Rupik K.
)
artykuł:
Marketing partnerski we wdrażaniu systemów zarządzania przez jakość w administracji publicznej
(
Broniewska G.
)
artykuł:
An assessment of logistics system opportunities for Lodz - lessons learned from the Zaragoza experirnce
(
Falqueto T.
,
Nuttall W.
,
Trzmielak D. M.
)
artykuł:
Wpływ marketingu terytorialnego na rozwój regionu w zakresie turystyki (przykład powiatu przemyskiego)
(
Szopinski W.
,
Kuzniar W.
)
artykuł:
Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwach stowarzyszonych w "Dolinie Lotniczej" - wyniki badań
(
Klak M.
)
artykuł:
Oczekiwania MSP na usługi w zakresie innowacyjności w świetle badania ankietowego
(
Niedzielski P.
,
Markiewicz J.
)
artykuł:
Marketing technologiczny - marketing terytorialny - konceptualizacja problemu
(
Markowski T.
)
artykuł:
Konkurencyjność polskiej branży informatycznej - analiza bibliometryczna
(
Klincewicz K.
)
artykuł:
Regionalne czynniki podnoszenia innowacyjności gospodarki w Wielkopolsce
(
Gaczek W.
)
artykuł:
Transfer i komercjalizacja nowych technologii przez partnerstwo strategiczne
(
Gwarda-Gruszczynska E.
)
artykuł:
System urzedów certyfikacyjnych jako element produktu terytorialnego
(
Wolek M.
,
Tamkun L.
)
artykuł:
Marketing nowych technologii i strategie regionalne oparte na transferze technologii
(
Trzmielak D.
)
artykuł:
Parki technologiczne kluczem do innowacyjnego rozwoju terytorialnego (doświadczenia francuskie)
(
Roznoch A.
)
artykuł:
How networks and support may remove bottlenecks in growth of university spin-offs: (the case of Delft University of Technology)
(
van Geenhuizen M.
,
Soetano D.
)
artykuł:
Rozwój sieci i regionalnych systemów innowacyjnych przez platformy, klastry oraz parki technologiczne w Polsce
(
Golik-Gorecka G.
)
artykuł:
Ryzyko w wykorzystywaniu technologii internetowej
(
Sosnowski J.
)
artykuł:
Marketing terytorialny a konkurencyjność przedsiębiorstw medycznego sektora biotechnologicznego
(
Zelazko B.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.