PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | 09 | 2 |

Tytuł artykułu

Wyzwania marketingu terytorialnego a kreowanie tożsamości miast w Polsce

Warianty tytułu

EN
Place marketing challenges and the creation of city identity in Poland

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
EN

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Rocznik

Tom

09

Numer

2

Opis fizyczny

s.173-190,rys.,tab.,bibliogr.

Twórcy

autor
  • Katedra Gospodarki Nieruchomościami i Rozwoju Regionalnego, Wydział Geodezji i Gospodarki Przestrzennej, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, ul. Prawocheńskiego 15, 10-724 Olsztyn

Bibliografia

Uwagi

Rekord w opracowaniu

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.dl-catalog-6dcc782d-332e-4e05-a7cb-92fed98af0c4
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.