PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | 09 | 4 |

Tytuł artykułu

Strategie działania sklepów wielkopowierzchniowych

Autorzy

Warianty tytułu

EN
Business strategies of large-area shops

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
Omówiono wybrane strategie marketingowe stosowane przez sieci handlowe w Polsce w celu zdobycia i utrzymania klientów, odpowiedniej pozycji na rynku oraz zapewniające dalszy rozwój sklepów wielkopowierzch- niowych w kraju i zagranicą.
EN
This paper discusses selected marketing strategies used by trade networks in Poland aiming to attract and keep customers, to maintain satisfactory market position and ensuring further development of large-area shops in the country and abroad.

Wydawca

-

Rocznik

Tom

09

Numer

4

Opis fizyczny

s.229-234,bibliogr.

Twórcy

  • Katedra Ekonomii i Polityki Gospodarczej, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, ul.Nowoursynowska 166, 02-786 Warszawa

Bibliografia

  • Altkorn J. 1994: Podstawy marketingu, Instytut Marketingu, Kraków, 314.
  • Berman B, Evans J.R. 1998: Retail Management a Strategical Approach. Prentice Hall, New Jersey.
  • Domański T. 2001: Strategie marketingowe dużych sieci handlowych. PWN, Warszawa-Łódź, 35, 51, 55, 61, 99, 123.
  • Domański T. 2005: Strategie rozwoju handlu. PWE, Warszawa, 56.
  • Gröppel-Klein A. 1999: Internationalisierung im Einzelhandel. [W:] Beidheim O. (red): Distribution im Aufbruch. Vahlen, München, 130.
  • Grzeszczak A. 1999: Duże jest twarde. Polityka nr 40.
  • Grzeszkiewicz A. 2003: Rosja to kraj najatrakcyjniejszy dla nowych inwestycji handlu detalicznego. A.T.
  • Kearney 2003-07-21 [http://sigma.com.pl/materialy].
  • Koczat S. 2003: Supertankowanie. Newsweek 27.07.
  • Kos C., Szwacka-Salmonowicz J. 1997: Marketing produktów żywnościowych. Państwowe Wydawnictwo Rolnicze i Leśne, Warszawa, 153.
  • Kotier P. 2003: Marketing od A do Z. PWE, Warszawa, 93.
  • Kwiatkowski P. 2001: Marka dla kota w worku. Raport o markach - część IV. [www.nowairiarka.pl.]
  • Makowski G. 2003: Świątynia konsumpcji. Geneza i społeczne znaczenie centrum handlowego. Trio, Warszawa, 54-56.
  • Mruk H., Pilarczyk B., Sojki B., Szulce H. 1999: Podstawy marketingu. Akademia Ekonomiczna, Poznań, 254-256.
  • Pilarczyk B., Sławińska M., Mruk H. 2001: Strategie marketingowe przedsiębiorstw handlowych. PWE, Warszawa, 95.
  • Ries A., Trout J. 1983: Positioning: The Battle for your Mind. McGraw-Hill, New York.
  • Sławińska M. (red.). 2005: Strategie konkurencji w handlu detalicznym w warunkach globalizacji rynku. Aka­demia Ekonomiczna, Poznań, 13, 154.
  • Sznajder A. 1992: Strategie marketingowe na rynku międzynarodowym. PWN, Warszawa, 4.
  • Walton S. 1989: Made In America. Wal-Mart. My story, New York, Duble Day.
  • Wójcik K. 1992: Public relations. Centrum Kreowania Liderów, Międzyborów.
  • [www.slownik-online.pl]
  • [www.cal.com.pl]
  • [www.hipermarkety.republika.pl]

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.dl-catalog-5121adbc-3328-4356-b58a-042fbb2d6d12
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.