PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | 41[54] |

Tytuł artykułu

Internet elementem kształtowania pozycji rynkowej przedsiębiorstwa na przykładzie usług turystycznych

Autorzy

Warianty tytułu

EN
The Internet – an element of formation the market position of enterprise for example the touristic services

Języki publikacji

PL

Abstrakty

EN

Wydawca

-

Rocznik

Tom

Opis fizyczny

s.211-218,bibliogr.

Twórcy

autor
  • Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Warszawie, Warszawa

Bibliografia

Uwagi

PL
Rekord w opracowaniu

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.dl-catalog-4c2d037a-7ed3-4e91-9734-7335b8e3ad96
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.