Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu
Rocznik
2006
Tom
08
Numer
3
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
3
artykuł:
Ocena poziomu życia rolników na tle innych grup społeczno-ekonomicznych ludności
(
Adamska J.
)
artykuł:
Czynniki kształtujące zachowania konsumentów dotyczące spożycia herbaty
(
Tarant S.
,
Gazdecki M.
)
artykuł:
Uwarunkowania zachowań konsumenckich na rynku żywnościowym w stadium globalizacji
(
Szwacka-Salmonowicz J.
)
artykuł:
Produkcja oraz spożycie owoców i warzyw w Polsce
(
Filipiak T.
)
artykuł:
Wielkość przedsiębiorstwa przemysłu spożywczego a przydatność internetu w działaniach promocyjnych
(
Strzebicki D.
)
artykuł:
Sklepy wielkopowierzchniowe w ocenie konsumentów
(
Wrzesinska J.
)
artykuł:
Rola słodyczy oraz dań typu "fast food" w żywieniu dzieci i młodzieży szkolnej (na podstawie badań ankietowych uczniów z Wrocławia i podregionu wrocławskiego)
(
Kowalska A.
)
artykuł:
Preferencje konsumentów na rynku koncentratów obiadowych
(
Adamczyk G.
)
artykuł:
Porównanie cen ekologicznych oraz konwencjonalnych warzyw i owoców
(
Luczka-Bakula W.
)
artykuł:
Wpływ integracji z UE na zmiany w handlu zagranicznym w krajach EŚiW
(
Fabisiak A.
)
artykuł:
Znaczenie sklepów dyskontowych na rynku artykułów żywnościowych w Polsce i w wybranych krajach Europy Zachodniej
(
Lubanska A.
)
artykuł:
Handel zagraniczny jako sposób powiązania polskiej gospodarki żywnościowej z rynkiem światowym
(
Puslecki Z. W.
)
artykuł:
Oscypek jako produkt regionalny Karpat Polskich
(
Musial W.
)
artykuł:
Wpływ czynników demograficznych i ekonomicznych na częstotliwość spożywania produktów zbożowych przez Polaków
(
Gornowicz M.
)
artykuł:
Cenowa konkurencyjność polskich produktów mleczarskich
(
Gornowicz M.
)
artykuł:
Zastosowanie marketingu internetowego w firmie "Sokołów S.A."
(
Pizlo W.
)
artykuł:
Wymiana handlowa jako amortyzator na rynku zbóż w krajach wysoko rozwiniętych
(
Kulyk P.
)
artykuł:
Wybór oparty na wartości i jego konsekwencje dla rynku - statyczna analiza wartości
(
Wielicka A.
,
Moskalik B.
)
artykuł:
Rozwój amerykańsko-meksykańskiej wymiany handlowej artykułami rolnymi jako efekt realizacji przez Stany Zjednoczone strategii konkurencyjnej liberalizacji
(
Jaworska M.
,
Becella A.
)
artykuł:
Preferencje nabywcze konsumentów na rynku żywności mrożonej
(
Matysik-Pejas R.
)
artykuł:
Znaczenie produktów regionalnych w polityce sprzedaży sklepów detalicznych
(
Jader K.
)
artykuł:
Niektóre zwyczaje konsumentów produktów mlecznych z uwzględnieniem ich wieku
(
Moskalik B.
)
artykuł:
Stan obecny i perspektywy rozwoju rynku żywności tradycyjnej i regionalnej w Polsce
(
Borowska A.
)
artykuł:
Kierunki zmian w koncepcji i praktyce marketingu
(
Chotkowski J.
)
artykuł:
Zmiana poziomu i modelu spożycia żywności w Polsce
(
Urban S.
)
artykuł:
Zmienność cen detalicznych jaj konsumpcyjnych w Polsce w latach 1995-2005
(
Olszanska A.
)
artykuł:
Zmiany poziomu konsumpcji żywności w gospodarstwach domowych rolników w latach 1995-2004
(
Poczta W.
,
Michota-Katulska E.
)
artykuł:
Spożycie mięsa w Polsce według różnych typów gospodarstw domowych
(
Witczak A.
)
artykuł:
Zmiany konsumpcji żywności w gospodarstwach domowych związanych z rolnictwem
(
Mossakowska E.
)
artykuł:
Psychologiczne aspekty wpływu reklamy na decyzje nabywcze konsumentów żywności
(
Sikorska D.
)
artykuł:
Uczestnictwo Polaków w wyjazdach turystycznych ze szczególnym uwzględnieniem mieszkańców wsi
(
Karbowiak K.
)
artykuł:
Konsumenci usług cateringowych a oferta produktowa na przykładzie firmy "Gran" w Bydgoszczy
(
Wielewska I.
)
artykuł:
Strategia produktu na przykładzie Spółdzielni Pracy "Cukry Nyskie" w Nysie
(
Antkowicz A.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.