Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Roczniki Państwowego Zakładu Higieny
Rocznik
2003
Tom
54
Numer
4
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
4
artykuł:
Badanie kukurydzy i produktow z niej pochodzacych z rynku krajowego na obecnosc modyfikacji genetycznych testem ELISA
(
Urbanek-Karlowska B.
,
Sawilska-Rautenstrauch D.
,
Jedra M.
,
Badowski P.
), s. 345-353
artykuł:
Nowe przepisy Unii Europejskiej w zakresie patuliny
(
Postupolski J.
,
Rybinska K.
,
Kurpinska-Jaworska J.
,
Ledzion E.
,
Szczesna M.
,
Karlowski K.
), s. 355-361
artykuł:
Metody oceny pobrania z zywnoscia substancji dodatkowych stosowane w krajach Unii Europejskiej
(
Szponar L.
,
Traczyk I.
,
Jarzebska M.
,
Stachowska E.
), s. 363-371
artykuł:
Aktywnosc katalazy po zastosowaniu wybranych inhibitorow ADH i MEOS, badania in vitro w homogenatach watroby szczurow
(
Dawidek-Pietryka K.
,
Dudka J.
,
Jagiello-Wojtowicz E.
), s. 373-381
artykuł:
Wplyw indywidualnego sposobu palenia papierosow na retencje tlenku wegla w ukladzie oddechowym palaczy czynnych i jej ocena w swietle kryteriow srodowiskowych
(
Czogala J.
), s. 383-392
artykuł:
Oznaczanie ogolnej liczby grzybow w powietrzu atmosferycznym i wewnatrz pomieszczen
(
Krogulski A.
,
Podsiadly T.
), s. 393-398
artykuł:
Somatometria osob starszych jako wskaznik stanu odzywienia
(
Roszkowski W.
,
Chmara-Pawlinska R.
), s. 399-408
artykuł:
Porownanie zawartosci witamin antyoksydacyjnych w dietach dzieci szkol podstawowych Bialegostoku i okolic
(
Smorczewska-Czuprynska B.
,
Ustymowicz-Farbiszewska J.
,
Karczewski J.
,
Lach J.
), s. 409-415
artykuł:
Ocena wartosci energetycznej i odzywczej posilkow przedszkolnych
(
Grajeta H.
,
Ilow R.
,
Prescha A.
,
Regulska-Ilow B.
,
Biernat J.
), s. 417-425
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.