Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Handel Wewnętrzny
Rocznik
1995
Tom
41
Numer
1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1
artykuł:
"Zielony" marketing
(
Childs N. M.
)
artykuł:
W co ubiera się polski biznesmen
(
Puchalska D.
)
artykuł:
Konkurencyjnośc placówek handlu detalicznego z artykułami codziennego zapotrzebowania (w opinii kierowników sklepów i konsumentów)
(
Slominska B.
)
artykuł:
Sektor usług w społecznym procesie produkcji
(
Klosinski K.
)
artykuł:
Mikrootoczenie rynkowe przedsiębiorstwa a problemy konkurencji (charakterystyka zależności)
(
Nizinska K.
)
artykuł:
Test koniunktury w handlu detalicznym - wyniki
(
Jerczynska M.
,
Sokolowska K.
)
artykuł:
Sprawozdanie z ogólnopolskiej konferencji naukowej pt. Etyka w biznesie
(
Tajer S.
)
artykuł:
Orientacja rynkowa - definicja i elementy metodologiczne
(
Struzycki M.
)
artykuł:
Sprawozdanie z kursu nt. Prawo konsumenckie w Unii Europejskiej
(
Wisniewski A.
)
artykuł:
Świadomość istotności koncepcji marketingu i mozliwości jej wykorzystania w komunikowaniu się z otoczeniem wśród kadry menedżerskiej
(
Szemborska E.
)
artykuł:
Zarzadzanie marketingowe przedsiebiorstwem rolno-spozywczym
(
Karwowski J.
), s. 14-17
artykuł:
Czynniki wplywajace na pozycje rynkowa przedsiebiorstw handlu detalicznego artykulami zywnosciowymi
(
Maleszyk E.
), s. 27-31
artykuł:
Przemiany w handlu detalicznym artykulami zywnosciowymi po 5 latach reformowania gospodarki
(
Klosiewicz U.
), s. 36-39
artykuł:
Zachowania konsumentow na rynku artykulow zywnosciowych [ wyniki badan ankietowych ]
(
Kedzior Z.
), s. 40-44
artykuł:
Przeobrazenia na rynku uslug gastronomicznych w okresie transformacji gospodarki
(
Jablonska A.
), s. 44-46
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.