Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2001
Tom
08
Numer
04
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
04
artykuł:
Internet jako zrodlo informacji dla konsumenta - implikacje dla procesu zakupu
(
Kall J.
), s. 2-4
artykuł:
Procesy globalizacji a strategie internacjonalizacji w handlu detalicznym
(
Slawinska M.
), s. 5-10
artykuł:
Forma wlasnosci i sytuacja finansowa polskich przedsiebiorstw a wybrane elementy marketingu
(
Pilarski R.
,
Rawski M.
), s. 18-25
artykuł:
Dylematy rozwoju sieci handlowej w krajach Unii Europejskiej i w Polsce
(
Klosiewicz-Gorecka U.
), s. 25-31
artykuł:
Marketing u progu XXI wieku
(
Zbikowska A.
), s. 38-41
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.