Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
PL
EN
BibTeX
PN-ISO 690:2012
Chicago
Chicago (Autor-Data)
Harvard
ACS
ACS (bez tytułu art.)
IEEE
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Artykuł - szczegóły
Narzędzia
PL
EN
BibTeX
PN-ISO 690:2012
Chicago
Chicago (Autor-Data)
Harvard
ACS
ACS (bez tytułu art.)
IEEE
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Sport i Turystyka. Środkowoeuropejskie Czasopismo Naukowe
2023
|
06
|
1
|
Tytuł artykułu
The relationship between sports teacher -coach role conflict and self-efficacy with the mediating role of sports goal orientation
Autorzy
Ghayebzadeh S.
,
Konukman F.
,
Vodicar J.
,
Rezazadeh H.
,
Eslami S.
,
da Silva C.A.F.
,
Mataruna-Dos-Santos L.
Treść / Zawartość
Pełne teksty:
Pobierz
Warianty tytułu
PL
Zależność pomiędzy konfliktem między rolami nauczyciela wychowania fizycznego i trenera a poczuciem własnej skuteczności z pośredniczącą rolą orientacji na cele sportowe
Języki publikacji
EN
Abstrakty
EN
PL
Słowa kluczowe
Wydawca
-
Czasopismo
Sport i Turystyka. Środkowoeuropejskie Czasopismo Naukowe
Rocznik
2023
Tom
06
Numer
1
Opis fizyczny
p.49-65,fig.,ref.
Twórcy
autor
Ghayebzadeh S.
School of Sports Sciences, Razi University, Kermanshah
autor
Konukman F.
Department of Physical Education, Qatar University, Doha
autor
Vodicar J.
Faculty of Sport, University of Ljubljana, Ljubljana, Slovenia
autor
Rezazadeh H.
School of Sports Sciences, Mohaghegh Ardabili University, Ardabil, Iran
autor
Eslami S.
School of Sports Sciences, Kharazmi University, Karaj, Iran
autor
da Silva C.A.F.
Programa de Pos-graduacao em Ciencias da Atividade Física, Rio de Janeiro, Brazil
autor
Mataruna-Dos-Santos L.
Department of Physical Education, Canadian University of Dubai, Dubai
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
DOI
10.16926/sit.2023.01.03
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-ff61e098-b9e1-4f64-b0ce-3243b54c6b83
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.