Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
PL
EN
BibTeX
PN-ISO 690:2012
Chicago
Chicago (Autor-Data)
Harvard
ACS
ACS (bez tytułu art.)
IEEE
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Artykuł - szczegóły
Narzędzia
PL
EN
BibTeX
PN-ISO 690:2012
Chicago
Chicago (Autor-Data)
Harvard
ACS
ACS (bez tytułu art.)
IEEE
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Annals of Agricultural and Environmental Medicine
2023
|
30
|
1
|
Tytuł artykułu
Social media literacy among nursing students during the COVID-19 pandemic - does year of study matter? A nationwide cross-sectional study
Autorzy
Cieslak I.
,
Luszczki J.J.
,
Panczyk M.
,
Nowak-Starz G.
,
Wawrzuta D.
,
Jaworski M.
,
Gotlib J.
Treść / Zawartość
Pełne teksty:
Pobierz
Warianty tytułu
Języki publikacji
EN
Abstrakty
EN
Słowa kluczowe
Wydawca
-
Czasopismo
Annals of Agricultural and Environmental Medicine
Rocznik
2023
Tom
30
Numer
1
Opis fizyczny
p.171-176,fig.,ref.
Twórcy
autor
Cieslak I.
Department of Education and Research in Health Sciences, Faculty of Health Sciences, Medical University, Warsaw, Poland
autor
Luszczki J.J.
Institute of Rural Health, Lublin, Poland
autor
Panczyk M.
Department of Education and Research in Health Sciences, Faculty of Health Sciences, Medical University, Warsaw, Poland
autor
Nowak-Starz G.
Institute of Public Health, Jan Kochanowski University Medical College, Kielce, Poland
autor
Wawrzuta D.
Department of Education and Research in Health Sciences, Faculty of Health Sciences, Medical University, Warsaw, Poland
autor
Jaworski M.
Department of Education and Research in Health Sciences, Faculty of Health Sciences, Medical University, Warsaw, Poland
autor
Gotlib J.
Department of Education and Research in Health Sciences, Faculty of Health Sciences, Medical University, Warsaw, Poland
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
DOI
10.26444/aaem/162219
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-fde51bc7-296b-40c0-b05c-ea6548bae25c
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.