PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2016 | 23 | 5 |

Tytuł artykułu

Postrzeganie wybranych kryteriów innowacyjności produktów spożywczych przez konsumentów

Autorzy

Treść / Zawartość

Warianty tytułu

EN
Consumers’ perception of selected criteria of food product innovation

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
EN

Wydawca

-

Rocznik

Tom

23

Numer

5

Opis fizyczny

s.140-153,rys.,tab.,bibliogr.

Twórcy

  • Katedra Zarządzania i Marketingu, Wydział Agrobioinżynierii, Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul.Akademicka 13, 20-950 Lublin

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-fddc8820-4b18-40ee-a41b-4f4294dfbf4c
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.