Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Handel Wewnętrzny
Rocznik
2017
Tom
63
Numer
5
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
5
artykuł:
Możliwości badania satysfakcji klientów na przykładzie portali internetowych gromadzących opinie
(
Andruszkiewicz K.
,
Smiatacz K.
)
artykuł:
Zajęcia dydaktyczne jako element procesu współtworzenia wartości na uczelni - perspektywa studenta i wykładowcy
(
Dziewanowska K.
)
artykuł:
Wykorzystanie mediów społecznościowych w kreacji wizerunku marki na przykładzie linii lotniczych
(
Jasiulewicz A.
,
Kozyra A.
)
artykuł:
Trendy na rynku książki w Polsce - wybrane aspekty
(
Drapinska A.
,
Liberadzka B.
)
artykuł:
Mobilna transformacja polskich Milenialsów jako determinanta skutecznej komunikacji mobilnej
(
Kall J.
)
artykuł:
Rola marketingu analitycznego w procesie badawczo-analitycznym wspartym przez marketing automation
(
Golik-Gorecka G.
,
Skonieczka R.
)
artykuł:
Postawy konsumentów wobec bankowości elektronicznej
(
Maciejewski G.
)
artykuł:
Związki pomiędzy cechami demograficznymi kobiet a zmiennymi dotyczącymi personalizacji produktu
(
Firgolska A.
)
artykuł:
Jak poprawić satysfakcję pacjentów: zrozumieć sukces Cleveland Clinic
(
Biernacki M.
,
Nowak M.
)
artykuł:
Rola blogów w podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących produktów odzieżowych
(
Stachowiak M.
)
artykuł:
The impact of cultural branding of brand equity - exploratory study
(
Hajdas M.
)
artykuł:
Zaangażowanie konsumenta - przegląd literatury
(
Golab-Andrzejak E.
)
artykuł:
Wybrane aspekty analizy społecznie odpowiedzialnych zachowań konsumentów
(
Stobiecka J.
)
artykuł:
The method of measuring the progression of new product development process maturity and introduction into the market
(
Rutkowski I. P.
)
artykuł:
Interactive marketing management
(
Michalski E.
)
artykuł:
Rola motywacji hedonistycznej w procesie akceptacji i użytkowania produktu technologicznego przez konsumentów-seniorów
(
Badowska S.
)
artykuł:
Relacyjne aspekty prosumpcyjnej aktywności nabywców finalnych
(
Baruk A. I.
)
artykuł:
Segmentacja konsumentów według kryterium czynników ryzyka postrzeganych podczas transakcji zawieranych on-line
(
Gasior M.
)
artykuł:
Kształtowanie wizerunku pracodawcy w Internecie
(
Bednarska-Olejniczak D.
)
artykuł:
Źródła informacji rynkowych a cechy jakościowe informacji
(
Dabrowski D.
)
artykuł:
Lojalność klienta - wyzwanie dla przedsiębiorstw handlu detalicznego
(
Kucharska B.
)
artykuł:
Shockvertising w promocji aktywności fizycznej
(
Widawska-Stanisz A.
)
artykuł:
Postawy konsumentów wobec marketingu społecznie zaangażowanego w świetle badań empirycznych
(
Witek L.
)
artykuł:
Źródło przekazu w reklamach telewizyjnych kosmetyków
(
Zatwarnicka-Madura B.
)
artykuł:
Skłonność do uczestnictwa w konsumpcji kolaboratywnej a kapitał społeczny
(
Malecka A.
,
Mitrega M.
)
artykuł:
The character of brands positioning messages of selected innovative companies
(
Grebosz M.
)
artykuł:
User-driven innovation in an innovation strategy of an enterprise
(
Zajkowska M.
)
artykuł:
Antecedents and consequences of brand loyality
(
Gupta S.
,
Brzozowska-Wos M.
,
Schivinski B.
)
artykuł:
Strategia omnichannel - wyzwanie logistyki
(
Antonowicz M.
)
artykuł:
Assessment of usefulness of information contained on websites of on-line clothing shops in purchase process of young adults
(
Budzanowska-Drzewiecka M.
,
Proszowska A.
)
artykuł:
Wpływ outsourcingu na poprawę skuteczności wybranego procesu pomocniczego - studium przypadku
(
Grudowski P.
,
Muchlado M.
)
artykuł:
Tworzenie wartości w przedsiębiorstwach produkcyjnych a zjawisko planowanego postarzania produktu
(
Rys A.
,
Prymon-Rys E.
)
artykuł:
Zaufanie do marek jako mediator pomiędzy postrzeganym ryzykiem i skłonnością do elektronicznego word-of-mouth
(
Brzozowska-Wos M.
,
Schivinski B.
)
artykuł:
Marketing angażujący w Internecie i aplikacjach mobilnych
(
Niedzielska A.
)
artykuł:
Trendy i wyzwania dla Nowej Gospodarki ze szczególnym uwzględnieniem zachowań konsumenckich
(
Gregor B.
,
Gotwald-Feja B.
)
artykuł:
The opinion of Facebook friends as the most reliable recommendation of products and services in Poland. The evolution of purchase pathways in social media
(
Kreft J.
,
Karwat-Skrzynska Z.
)
artykuł:
Consumerism and the quality of life
(
Drapinska A.
)
artykuł:
Mechanizmy przechwytywania wartości w modelu biznesu organizacji pożytku publicznego
(
Olinski M.
,
Szamrowski P.
)
artykuł:
The consumer's perspective in medical tourism - identification of research gaps
(
Boguszewicz-Kreft M.
)
artykuł:
Marketing performance management w erze digitalizacji
(
Kowal W.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.