Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
PL
EN
BibTeX
PN-ISO 690:2012
Chicago
Chicago (Autor-Data)
Harvard
ACS
ACS (bez tytułu art.)
IEEE
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Artykuł - szczegóły
Narzędzia
PL
EN
BibTeX
PN-ISO 690:2012
Chicago
Chicago (Autor-Data)
Harvard
ACS
ACS (bez tytułu art.)
IEEE
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Handel Wewnętrzny
2015
|
61
|
1
|
Tytuł artykułu
Wizerunek kobiety w reklamie internetowej w zależności od płci adresatów przekazu
Autorzy
Rudzewicz A.
,
Grzybowska-Brzezinska M.
,
Wojtkowska A.
Warianty tytułu
EN
Woman’s image in internet commercials depending on the sex of message addressees
RU
Imidzh zhenshhiny v internet – reklame v zavisimosti ot pola adresatov soobshhenija
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
EN
RU
Słowa kluczowe
Wydawca
-
Czasopismo
Handel Wewnętrzny
Rocznik
2015
Tom
61
Numer
1
Opis fizyczny
s.231-240,tab.,bibliogr.
Twórcy
autor
Rudzewicz A.
Katedra Analizy Rynku i Marketingu, Wydział Nauk Ekonomicznych, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, ul.Oczapowskiego 4, 10-719 Olsztyn
autor
Grzybowska-Brzezinska M.
Katedra Analizy Rynku i Marketingu, Wydział Nauk Ekonomicznych, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, ul.Oczapowskiego 4, 10-719 Olsztyn
autor
Wojtkowska A.
Katedra Analizy Rynku i Marketingu, Wydział Nauk Ekonomicznych, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, ul.Oczapowskiego 4, 10-719 Olsztyn
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-f640bc35-dd58-49fd-84b7-fa974f1995d7
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.