PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

2015 | 61 | 1 |

Tytuł artykułu

Wizerunek kobiety w reklamie internetowej w zależności od płci adresatów przekazu

Warianty tytułu

EN
Woman’s image in internet commercials depending on the sex of message addressees
RU
Imidzh zhenshhiny v internet – reklame v zavisimosti ot pola adresatov soobshhenija

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
EN
RU

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Tom

61

Numer

1

Opis fizyczny

s.231-240,tab.,bibliogr.

Twórcy

autor
  • Katedra Analizy Rynku i Marketingu, Wydział Nauk Ekonomicznych, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, ul.Oczapowskiego 4, 10-719 Olsztyn
  • Katedra Analizy Rynku i Marketingu, Wydział Nauk Ekonomicznych, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, ul.Oczapowskiego 4, 10-719 Olsztyn
  • Katedra Analizy Rynku i Marketingu, Wydział Nauk Ekonomicznych, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, ul.Oczapowskiego 4, 10-719 Olsztyn

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-f640bc35-dd58-49fd-84b7-fa974f1995d7
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.