Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
PL
EN
BibTeX
PN-ISO 690:2012
Chicago
Chicago (Autor-Data)
Harvard
ACS
ACS (bez tytułu art.)
IEEE
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Artykuł - szczegóły
Narzędzia
PL
EN
BibTeX
PN-ISO 690:2012
Chicago
Chicago (Autor-Data)
Harvard
ACS
ACS (bez tytułu art.)
IEEE
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Nauka Przyroda Technologie. Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
2016
|
10
|
1
|
Tytuł artykułu
Aspekty kompozycji oraz koncepcja rewaloryzacji fragmentu zespołu pałacowo-parkowego w Gorzyniu
Autorzy
Walerzak M.
,
Walerzak A.
,
Swierk D.
,
Krzyzaniak M.
,
Urbanski P.
Warianty tytułu
EN
Compositional aspects and a concept of revalorisation of a fragment of the palace and park complex in Gorzyn
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
EN
Słowa kluczowe
PL
Wielkopolska
krajobraz kulturowy
zespol palacowo-parkowy w Gorzyniu
rewaloryzacja
projekty
kompozycja przestrzenna
analiza kompozycji przestrzennej
powiazania widokowe
Wydawca
-
Czasopismo
Nauka Przyroda Technologie. Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
Rocznik
2016
Tom
10
Numer
1
Opis fizyczny
https://www.npt.up-poznan.net/pub/art_10_1.pdf
Twórcy
autor
Walerzak M.
Katedra Terenów Zieleni i Architektury Krajobrazu Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, Poznań
autor
Walerzak A.
Katedra Terenów Zieleni i Architektury Krajobrazu Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, Poznań
autor
Swierk D.
Katedra Terenów Zieleni i Architektury Krajobrazu Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, Poznań
autor
Krzyzaniak M.
Katedra Terenów Zieleni i Architektury Krajobrazu Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, Poznań
autor
Urbanski P.
Katedra Terenów Zieleni i Architektury Krajobrazu Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, Poznań
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
DOI
10.17306/J.NPT.2016.1.1
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-f3fee6a2-6f84-4ea6-8f73-0c8297071894
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.