PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

2017 | 63 | 6 |

Tytuł artykułu

Istota komunikacji marketingowej i promocji oraz koncepcja klasyfikacji form komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa

Warianty tytułu

EN
The essence of mrketing communication, promotion and the concept of classification of forms of enterprise's marketing communication
RU
Sut' marketingovojj kommunikacii i prodvizhenija, a takzhe koncepcija klassifikacii form marketingovojj kommunikacii predprijatija

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
EN
RU

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Tom

63

Numer

6

Opis fizyczny

s.132-141,rys.,bibliogr.

Twórcy

autor
  • Katedra Marketingu i Sterowania Ekonomicznego, Wydział Inżynierii Zarządzania, Politechnika Poznańska, ul.Strzelecka 11, 60-965 Poznań
autor
  • Katedra Marketingu i Sterowania Ekonomicznego, Wydział Inżynierii Zarządzania, Politechnika Poznańska, ul.Strzelecka 11, 60-965 Poznań

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-ef669deb-e67c-47a5-ac1a-03211b847cd9
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.