Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
PL
EN
BibTeX
PN-ISO 690:2012
Chicago
Chicago (Autor-Data)
Harvard
ACS
ACS (bez tytułu art.)
IEEE
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Artykuł - szczegóły
Narzędzia
PL
EN
BibTeX
PN-ISO 690:2012
Chicago
Chicago (Autor-Data)
Harvard
ACS
ACS (bez tytułu art.)
IEEE
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Acta Physiologiae Plantarum
2017
|
39
|
01
|
Tytuł artykułu
Nitrogen manipulation affects leaf senescence during late seed filling in soybean
Autorzy
Islam M.M.
,
Ishibashi Y.
,
Nakagawa A.C.S.
,
Tomita Y.
,
Zhao X.
,
Iwaya-Inoue M.
,
Arima S.
,
Zheng S.-H.
Warianty tytułu
Języki publikacji
EN
Abstrakty
EN
Słowa kluczowe
Wydawca
-
Czasopismo
Acta Physiologiae Plantarum
Rocznik
2017
Tom
39
Numer
01
Opis fizyczny
Article 42 [9p.], fig.,ref.
Twórcy
autor
Islam M.M.
United Graduate School of Agricultural Sciences, Kagoshima University, Kagoshima 890-0065, Japan
Agrotechnology Discipline, Khulna University, Khulna 9208, Bangladesh
autor
Ishibashi Y.
Faculty of Agriculture, Kyushu University, Fukuoka 812-8581, Japan
autor
Nakagawa A.C.S.
Graduate School of Bioresource and Bioenvironmental Sciences, Kyushu University, Fukuoka 812-8581, Japan
autor
Tomita Y.
Graduate School of Bioresource and Bioenvironmental Sciences, Kyushu University, Fukuoka 812-8581, Japan
autor
Zhao X.
National Engineering Research Center of Soybean, SoybeaResearch Institute, Jilin Academy of Agricultural Sciences, Changchun 130033, China
autor
Iwaya-Inoue M.
Faculty of Agriculture, Kyushu University, Fukuoka 812-8581, Japan
autor
Arima S.
Faculty of Agriculture, Saga University, Saga 840-8502, Japan
autor
Zheng S.-H.
Faculty of Agriculture, Saga University, Saga 840-8502, Japan
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
DOI
10.1007/s11738-016-2334-0
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-ed63f0d6-ae1e-48ed-b9d6-d37cefcb7d26
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.