PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

2015 | 22 | 08 |

Tytuł artykułu

Czynniki determinujące zaufanie konsumentów do komunikacji marketingowej przedsiębiorstw w Internecie w erze współuczestnictwa

Autorzy

Warianty tytułu

EN
Determinants of consumers trust in advertising in the Internet in the participatory era

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
EN

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Tom

22

Numer

08

Opis fizyczny

s.139-148,tab.,fot.,bibliogr.

Twórcy

autor
  • Katedra Marketingu, Wydział Zarządzania, Uniwersytet Gdański, Gdańsk

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-e34293b7-8447-4d87-8783-f4f62ef5be09
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.