Kayryakov N., 2010. Development of organic farming in Bulgaria. Trakia Journal of Sciences 8, Suppl. 3, Trakia University, za http://www.ifoam.org/2010 [dostęp: 03.2014].
Kożuch A., 2010. Rewitalizacja a zrównoważony rozwój obszarów wiejskich. Zarządz. Publ. 1-2(9-10), Zesz. Nauk. ISP UJ, 77-90.
Kurdyś-Kujawska A., Oleńczuk-Paszel A., 2013. Zmiany wysokości czynszu dzierżawnego a ryzyko w działalności gospodarstw rolnych w Polsce. J. Agribus. Rural Dev. 2(28), 151.
Łuczka-Bakuła W., 2013. Development of organie farming vs the support from the RDP 2004-2006 (Rural Development Programme) and RDP 2007-2013.J. Agribus. Rural Dev. 4(30), 161-175.
Marketing ekologiczny. 2009. Red. S. Zaremba-Warnke. Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Wrocław.
Niezgoda D., 2008. Metodologiczne aspekty przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa. Rocz. Nauk. SERiA 10, 1, 302-311.
Pilarczyk B., Nestorowicz R., 2010. Marketing ekologiczny produktów żywnościowych. Oficyna a Wolters Kluwer Business, Warszawa.
Projekt Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Lubelskiego do 2020 roku. 2013. Zarząd Województwa Lubelskiego, Lublin.
Pudełkiewicz E., 2011. Refleksje wokół koncepcji marketingu w agrobiznesie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing 5(54), 115-130.
Richards T.J., 2011. The economics of the organic food system: discussion. Am. J. Agric. Econ. is the property of Agric. Appl. Econ. Assoc. 94(2), 322-323.
Rosca M.I., Tanase L.D., Morar M.G, 2012. Small farmers from rural areas attitude on organic food. Ann. Univ. Oradea, Econ. Sci. Ser. July 1, 1209-1214.
Rozporządzenie Rady nr 2092/91/EWG z dnia 24 VI 1991 r. w sprawie produkcji ekologicznej. (1991). Dz. Urz. WE, 198.
Sieńko B., 2001. Sposoby zwiększania efektywności gospodarstw ekologicznych. W: Ekonomia a zrównoważony rozwój. Tom 2. Red. F. Piontek. Wydawnictwo Ekonomia i Środowisko, Białystok.
Szymona J., 2013. Szanse i zagrożenia polskiego rolnictwa ekologicznego w perspektywie lat 2014-2020. Biuro Analiz i Dokumentacji, Opinie Ekspertyzy, Kancelaria Senatu, Warszawa.
Ustawa o rolnictwie ekologicznym z dnia 16 marca 2001 r. (2001). Dz.U. nr 38, poz. 452.
Wesołowska M., 2010. Rozwój wybranych gmin przygranicznych województwa lubelskiego w świetle badań ankietowych i dokumentów strategicznych. Probl. Ekol. Krajobr. 26, 87-96.
Wiktor J.W., 1996. Promocja. W: Podstawy marketingu. Red. J. Altkorn. Instytut Marketingu, Kraków.
Wrzaszcz W., Zegar J.S., 2014. Gospodarstwa ekologiczne w latach 2005-2010. Zag. Ekon. Roln. 2(339), 39-58. www.arimr.gov.pl [dostęp: 03.2014].
Zuba M., 2011. Szanse i bariery w integracji łańcucha żywności ekologicznej w Polsce. Zesz. Nauk. WSEI ser. Ekonomia 3, 261-288.
Żakowska-Biemans S., 2011. Polish consumer food choices and beliefs about organic food. Brit. Food J. 1, 113, 122-137.
Żurawik B., Żurawik W., 1996. Zarządzanie marketingowe w przedsiębiorstwie. PWE, Warszawa.