PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | 2(13) |

Tytuł artykułu

Consumer preferences on the Ukrainian market of liqueurs. The review

Autorzy

Treść / Zawartość

Warianty tytułu

PL
Preferencje konsumentów na ukraińskim rynku likierów. Praca przeglądowa

Języki publikacji

EN

Abstrakty

EN
The aim of the paper is to analyze the market of alcoholic beverages in Ukraine and to identify the directions of expanding the range of these products by developing new recipes of enriched mix drinks (with fitoletsytyne, chicory and skimmed milk). The article presents the classification of liqueur drinks in Ukraine. It highlights the role of the quality of raw materials used for the production of liqueurs in Ukraine nowadays. Great attention was also paid to the study of consumer preferences on liqueurs segment.
PL
Celem pracy było przeprowadzenie analizy rynku napojów alkoholowych na Ukrainie oraz określenie kierunków poszerzenia zakresu tych produktów poprzez opracowywanie nowych receptur, tj. wzbogaconych napojów miks (z fitolecytyną, cykorią i odtłuszczonym mlekiem). W artykule przedstawiono klasyfikację likierów na Ukrainie. Podkreślono znaczenie jakości surowców wykorzystywanych aktualnie do produkcji likierów na Ukrainie. Szczególną uwagę poświęcono także badaniom preferencji konsumentów w segmencie likierów.

Wydawca

-

Rocznik

Numer

Opis fizyczny

p.14-24,fig.,ref.

Twórcy

autor
  • Kyiv National University of Trade and Economics, Kyiv, Ukraine

Bibliografia

  • Badania marketingowe wśród konsumentów napojów alkoholowych. Moskwa. Badanie konsumentów, http://www.slideshare.net/SergeyGnedkov/ss-28492716, May 2014.
  • Bondar M., Wódki nie bywa za dużo: co, jak i dlaczego piją nasi rodacy, http://kontrakty.ua/article/45385/, May 2014.
  • ДСТУ 4257, Liqueur-vodka products. Specifications, Kiev 2003.
  • Gaponov А., Preferencje mieszkanek Moskwy na rynku likierów, http://www.adme.ru/research/predpochteniya-moskvichek-na-rynke-likerov-25796/, May 2014.
  • Global status report on alcohol and health, World Health Organization 2011, http://www.who.int/substance_abuse/publications/global_alcohol_report/msbgsruprofiles.pdf, May 2014.
  • http://life.obozrevatel.com/consumer/73926-navodka-na-vodku.-istoriya-v-detalyah.htm, 2014.
  • http://www.slideshare.net/SergeyGnedkov/ss-28492716, May 2014.
  • Karagodin G., Book about Vodka and Winemaking, Ural LTD Publishing Company, Tcheliabinsk 1998.
  • Lasarew P., Alkohol i tytoń na Ukrainie. Podejście europejskie, http://inpress.ua/ru/society/22636-alkogol-i-tabak-v-ukraine-evropeyskiy-podkhod, May 2014.
  • Lowczev V., Alkohol w kulturze europejskiej: monografia, M.: ID KDU, 2013, 548.
  • Ogórtsov P., Historia północnego stylu konsumpcji alkoholu w Rosji, http://www.magalif.ru/?an=stat_alco_istformir, May 2014.
  • Rehn N., Room R., Edwards G., Alcohol in European Region – Consumption, Harm and Policies. Report, World Health Organization, Regional Office for Europe, 2001.
  • Skupiając się na wódce. Historia w szczegółach, http://life.obozrevatel.com/consumer/73926-navodka-na-vodku.-istoriya-v-detalyah.htm, May 2014.
  • Szkody związane z długotrwałym nadużywaniem alkoholu, http://www.bezpytan.pl/index-74.html, May 2014.
  • Tamberg V.A., Badin A., Kultura konsumpcji napojów alkoholowych, http://newbranding.ru/articles/alco-culture, May 2014.
  • Tapilina V.S., How much is drinking Russia: range, dynamics and differential of using of alcohol, Case Studies, “SOCIS” 2006, vol. 2, p. 85-94.
  • Zamogylny D., Współczesne trendy na rynkach alkoholowym i bezalkoholowym w Rosji i na Ukrainie, [in:] Problemy rozvitku zovnіshnoekonomіchnih zv’yazkіv i zaluchennya іnozemnih іnvestitsіy: Regіonalny aspekt − kolekcja prac naukowych, eds. D. Zamogilny, A. Sayapin, O. Czernych, Donetsk National University, Donieck 2007.

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-e1671ba4-24be-40e0-9a8b-8507c9b66faf
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.